reklama

Nech sa svet dokončí sám

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Budem sa tváriť,
že som šťastná pri každom dotyku,
zakaždým, keď ma niekto oprie o múr
v nemých uličkách.

Kráčam po tvrdnúcom prachu,
okolo bije na večnosť.

Nie je lásky bez vlhka,
bez tlaku mäkkých tkanív.

Narovnaj mi všetky ruky,
umlč ma,
zakry oči utierkou,
nech sa zničím na okraji postele.

Mala by som vzlykať v slastiach častejšie,
častejšie dusiť podobné si tváre.

Pot, čo mi steká postojačky z tváre,
cez hrudník, na lýtka až
k pätám.

Zuzana Ďurecová

Zuzana Ďurecová

Bloger 
  • Počet článkov:  118
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu